Resa

Frida och jag pratade om att vi kanske ska resa iväg i sommar när vi träffades igår.
Vi har hittat en resa som går från Örebro eftersom vi inte vill/kan ta oss till Arlanda.
Vi tyckte att det såg väldigt bra ut.
Tänkte när jag kom hem att jag skulle för säkerhets skull titta en "sista gång" om
jag ev kunde hitta en bättre resa.
Hittade då faktiskt ett bättre alternativ!
Ringde till Frida och vi jämförde de två resemålen och kom överens om att nr 2 va bättre.
Det andra alternativet är Rhodos (där ingen av oss har varit) och det första va Kreta.
Då sa Peter: "ni kan väl kolla om flyget går från Jönköping"?
Jönköping är ett mycket bättre alternativ pga att det är mycket bättre och smidigare
väg dit än till Örebro.
Dessutom var det 200:- billigare från Jönköping! Gött mos!
Sen kollade Peter runt lite till och det visade sig att vi kan få Ica-rabatt också fast
det redan va rabatt på resan, 600:-, Ännu mer kanon!
Så nu är der riktigt nära att vi bokar, kuuuuuuuul!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0