Naglar

När jag va hos Sandra med ögonfransarna i fredags så bubblade vi lite om mina naglar.
Dom har ju växt ut och ser för jävliga ut...
Efterom jag jobbar med det jag gör så har jag inte vetat hur jag ska göra.
Jag vill fixa dom eftersom det är så snyggt och ser fräscht ut men jag kan ju inte
ha dom långa för det får jag inte.
Men jag komer nog att fixa dom iaf.
Har bokat en tid på torsdag iaf.
Jag sätter inte förlängning utan jag målar dit franskt ist.
Och så gör jag dom inte så långa.
Ska iaf testa en gång så får vi se hur länge som håller sig snygga.
Man skyddar ju sina egna naglar iom att man har gele på, det är ju bra.
 
Det bästa är att jag får dom av Peter i alla hjärtans dag present =)
Tack älskling, det är ju vad jag vill ha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0