Kan det sluta nångång

Fick just reda på att det kanske skiter sig med frissan till bröllopet...
Jag ger upp snart!
Jag vill verkligen ha Dessa men hon ska antagligen åka till
Grekland (hem) i sommar och det är jättedyrt att åka tillbaka
till Sverige precis innan mitt bröllop.
Kan ju förstå henne faktiskt men jag mår så dåligt av att det ska
hatta fram och tillbaka...
Först hade jag en, sen inte och sen hade jag en och nu inte...
Och så har det ju varit med fotografen oxå...
 
Är det meningen att jag ska gifta mig eller vad är det frågan om????
 

Kommentarer
Postat av: Josefins utmaning

Jag har lagt ner min blogg och finns nu på facebook:

www.facebook.com/pages/Josefins-Utmaning

Följ mig gärna där! <3

2013-01-04 @ 19:22:05
URL: http://josefinsutmaning.blogg.se
Postat av: Katta

Klart som fan att ni ska gifta er!!! Låt inte sånt här hindra dig på något sätt. Du kommer att hitta en frisör som kommer att göra ett alldeles underbart toppenjobb!! Eller va fan, ska JAG komma å göra det åt dig???? ;)
Lycka till med allt!!
Kramar

2013-01-04 @ 19:48:08
URL: http://qatta.blogspot.se
Postat av: Lena

Länken funkar inte Josefin...

2013-01-04 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0