Gamla kort

Jag fick ju som sagt en apparat av Peter i julklapp som gör att
man kan föra över mina gamla negativ till datorn.
Har inte fixat många än men ett par stycken.
 
 
Det här är min älskade morfar som dog nov -94.
Han betydde ALLT för mig!
Han har varit som både en far och mor för mig.
Det va otroligt jobbigt när han dog och dessutom så hade
jag bara 2 månader kvar till att få mitt första barn.
Hade verkligen önskat att han fick se sitt första barnbarnsbarn...
 
Jag tänker på honom varje dag och en av mina högsta önskningar är
att få träffa honom nångång igen...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag stod också min morfar väldigt nära. Han dog i november 2000, och jag saknar honom varje dag. Jag drömde om honom för någon vecka sedan och blev helt knäckt när jag vaknar och inser att det är en dröm. :(

2013-01-05 @ 22:12:26
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Lena

Ja det är så himla jobbigt =(

2013-01-07 @ 17:54:38
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0