Längtar till helgen

På lördag händer det roliga grejer =)
Först ska jag till frissan och slinga och klippa mig.
Jag älskar verkligen att vara nyslingad och nu är jag så mörk så
det är verkligen dags!
Sen ska jag skypa med min vän Malin som bor i England.
Det ska bli så skoj för vi har inte pratats vid på länge!
Saknar henne så in i bomben =(
Efter det ska jag ner och titta på bowlingmatch.
Mitt gamla lag möter mitt gamla-gamla lag.
Är alltid kul att träffa tjejerna och förhoppningsvis kommer åtminstone
en tjej som heter Paola dit som inte spelar längre.
Hon hänger på och glor på matcher ibland och hennes dotter spelar i laget också.
På kvällen är det dags för tjejfest sen!
Alltid kul att dricka vin, tjattra och skratta.
Det blir antagligen Harry's sen, det va ett tag sen jag va där och jag älskar att
dansa så det ska bli kul!
Förhoppningvis så behöver vi inte stå i kö allt för länge.
En kompis till mig va på Harry's för nån vecka sen och det va kö i flera timmar...
 
En väldigt fullspäckad lördag men ack så kul!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter supertrevligt! Själv ska jag på 10-års kalas. Det är inte så illa det heller ;)

2013-02-21 @ 19:54:01
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Anna

Låter som om du har en härlig lördag planerad. :)

2013-02-21 @ 20:48:58
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Lena

Ja, jag ser verkligen fram mot lördagen :-)

2013-02-21 @ 23:16:50
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0