Hur f-n ska jag göra??

Asså det här med att fixa/boka grejer till bröllopet har ju varit en parodi
och det verkar som att det fortsätter...
Vi ska ju proväta på ett annat ställe på lördag och idag ringer tjejen
som ska göra tårtan och säger att hon inte kan fixa den.
Hennes farmor dog i helgen så hon orkar inte.
Jag frågade om hon kan tänka sig att göra den längre fram och till bröllopet
och det trodde hon.
Nu vill jag inte att det låter som att jag är totalt hjärtlös...
Visst förstår jag henne til fullo men är det inte lite ironiskt?
Var ska jag ta maten ifrån? Var ska jag ta tårtan ifrån?
Hur ska jag göra????????
Jag kan ju inte vänta hur länge som helst med att bestämma mig...
 
Kokar snart makaroner o ch steker falukorv och bjuder på...
Och tårtan kan jag väl köpa på Maxi...

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad jobbigt

2013-02-25 @ 23:59:24
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Anna

Men avvakta med tårtan ett par veckor. Och förresten så är inte tårtorna på Maxi illa alls. Vi beställde därifrån till Felix dop och dom var supergoda - dock inga moussetårtor ;)

2013-02-26 @ 20:08:41
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Mmm jag avvaktar lite men det kan bli så att vi beställer tårtan från ett ställe och maten från ett annat. Om det blir så, så är det väl inte hela världen. Allt löser sig väl förhoppningsvis till slut...

2013-02-26 @ 21:53:57
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0