Angående tidigare inlägg idag

I förmiddags skrev jag ett inlägg om en Köpenhamnsresa.
Jag va jätteledsen igår kväll och imorse.
Den här resan hade jag verkligen sett fram emot.
När jag messade Peter i förmiddags och sa hur ledsen jag va så svarade han:
Du förstör ju allt, jag har redan köpr tågbiljetterna ju.
Jag blev i den stunden inte mycket gladare för -som jag sa till honom- gör mig
inte ledsen först och sen kom med ändrade planer.
Han förstod mig och jag förstod att han bara ville göra nåt speciellt på Alla hjärtans dag
(trots att jag redan har fått en tillräcklig Alla hjärtans dag-present i form av naglar och
kit till mina ögonfransar) och jag sa att det va tillräckligt.
Ändå kom han hem efter jobbet med världens finaste blombukett och tågbiljetterna.
Det är såå skönt att vi kan prata med varann på rätt sätt nu och reda upp saker och
ting och jag känner mig gladare nu =)
 
Vill bra säga att jag va aldrig arg på honom, bara väldigt ledsen att nånting jag hade
sett fram emot länge inte skulle bli av.
 
Nu jädrans ska jag lyckas ta mig ner tills 70 till vi ska åka, det är mitt mål!
Jag kommer att väga mig på morgonen när vi ska åka och jag hoppas med hela mitt
hjärta att det står 70 på vågen när jag tittar ner.
 
Visst är buketten fin?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åhh så himla fin present men det blev ju så fel :( synd att dom inte släppte biljetterna idag eller igår så att det liksom klaffade bättre så du slapp bli ledsen innan du fick dom! Men men det var ju en god tanke av honom :) så glad för din skull att resan blir av! :)

2013-02-14 @ 20:44:17
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Kristin

Vad mysigt med Köpenhamn i maj! Vilken tur att det redde upp sig och att det var menat i all välmening, men jag förstår att du blev ledsen igår kväll. Bra att ni kan prata med varandra så att det redde upp sig.

2013-02-14 @ 21:06:36
URL: http://reising.blogg.se
Postat av: Lena

Kattis: Tack! Ja, jag är jätteglad att resan blir av! Hoppas jag hinner gå ner ordentligt så jag kan shoppa skiten ur mig! =)
Vet en skitmysig affär med bara klänningar som jag inte har kommit i förut, det gör jag förhoppingsvis då. Ja det va jättegulligt men som du säger, det hade varit bra om dom hade släppt biljetterna typ igår el idag så det hade sluppit blivit fel...

Kristin: Jag älskar Köpenhamn! Det ska bli så kul!
Och det är en så otrolig känsla att känna att man kan reda upp saker och ting! =)

2013-02-14 @ 22:10:40
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: Anna

Men vad gullig han är som redan köpt biljetterna! Trist bara att det blev så fel. Klart att du fixar att gå ner de där kilona, nu har du ju hur mycket motivation som helst. Bara att sätta igång och styrketräna nu då, så du bygger muskler så du förbränner ännu mer/fortare! ;0)

2013-02-14 @ 23:44:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0