Angående bröllopsmaten

Vi hämtade ju mat som vi skulle provsmaka till vårat bröllop igår.
Jag kan ju tyvärr inte avslöja i princip nånting...
men det började med att jag blev grymt besviken.
Jag blev så besviken att jag t o m tog reda på ett telefonnummer
till en annan catering innan jag ens provade maten.
Jag hade liksom bestämt mig för att byta.
Det va för snålt med vissa saker, såsen smakade inte alls den "smak" vi hade valt
eller enligt mig så smakade den dessutom så illa så jag fick spotta ut den.
Det va den absolut äckligaste sås jag någonsin har ätit!
Tårtan var det bara hälften av ingredienserna på...
Hur ska man då veta hur den smakar färdig??
Men den halvan som fanns va gudomligt god och det gjorde att jag kommer
att ringa och kritisera dom men också ge dom chansen att göra om och göra rätt.
 
Jag ringer på måndag så får vi se om vi behåller dom eller byter...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men fan va trist! Hoppas dom kan ordna till det :) det gör dom säkert, man är ju sjukt beroende av kundvård i den branschen. Man går ju runt på rekommendationer.

2013-02-16 @ 21:42:16
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Kristin

Vi fick prova om vissa rätter fyra gånger till vår bröllopsmeny innan vi var nöjda (speciellt förrätten som var hemsk!). Cateringfirman blev inte sura utan ville ju ha oss som kunder så det stod ut med det =0). Till slut blev allting kanonbra! Hoppas att de kan bättra sig.

2013-02-17 @ 00:06:37
URL: http://reising.blogg.se
Postat av: alexandra

vad tråkigt, hoppas de bli bättre andra gången

2013-02-17 @ 14:33:29
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Lena

Jag hoppas dom är tillmötesgående när jag ringer idag. Vi är ju så personer på bröllopet så jag är lite rädd att dom skiter i att va mötesgående pga att dom inte tappar en sån stor beställning...
Vi får se vad dom säger när vi ringer, blir det problem får jag väl byta cateringfirma.

2013-02-18 @ 07:29:17
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0