Shit

Har ju sagt att jag ska passa på att åka ner och prova bikini på påsklovet...
Nu är ju påsklovet här, shit!
Gillar inte att köpa bikini asså...
Jag hoppas det går så pass smärtfritt som möjligt och att
jag hittar en snygg som jag vill ha, fort.
Framför allt en som jag kan ha..
Det stället jag köper bikini på är inte billigt heller...
Sist jag köpte en där kostade det 729:-!!!!!
Så det är bara att bita ihop och inse att resten av denna månad kommer jag att
vara fattig om jag lyckas hitta nån.
(har nämligen myckat andra utgifter denna månad också...)
 
Det skulle ju vara kul om det fanns nån sån här tex.
Jag dras ju automatiskt till svart men det är ju ganska tråkigt
at ha en helsvart egentligen...
Och skulle denna kropp ingå så skulle jag slå till direkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0