Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

Asså, nu är det bara 4 månader kvar till bröllopet exakt på dagen.
En del kanske tycker att det är ganska lång tid men det är det inte...
När jag började planera så hade jag nästan 14 månader till bröllopet,
då kanske ni förstår att jag tycker att 4 är sjukt lite...
Jag är inte i mål med vikten och jag är orolig att jag inte kommer att lyckas med det +
att det finns en del jag inte har löst praktiskt.
Jag tror givetvis att jag kommer att lösa allt men vikten är jag orolig över.
Det pirrar i magen samtidigt som jag är otroligt nervös, framför allt för själva vigseln.
Jag gillar inte att folk tittar på mig och det är ju precis vad man gör på ett bröllop,
studerar skiten ur bruden.
Det viktigaste är iaf att jag själv känner mig fin och nöjd och att Peter svarar ja =)
 
Som sagt, 4 MÅNADER KVAR BARA  *skakar lite i knäna*
 
 
Bilden är tagen på julafton -07 när vi förlovade oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0