Ny bikini

Va ju ock köpte ny bikini på påsklovet.
Det är ALDRIG kul... =(
Började dock använda bikini för typ ca 2 år sedan, innan dess hade jag aldrig satt på mig en.
I första affären som jag har handlat de andra i fanns inte en enda snygg så jag
gick till den andra och typ sista affären som har bra bikini för kvinnor som mig.
( med en jäkla massa saker man behöver dölja)
Önskar man va typ en 70 A så man kunde köpa var som helst för typ 49:-/delen...
Där hittade jag iaf nåt =)
Dom va jättehjälpsamma och jag provade en hel drös.
Hittade till slut dessa:
 
 
 
Byxorna ser ut som tantbyxor men på så ser det bra ut och döljer bra.
Och för en gångs skull köpte jag en b-h som va lite rolig också =)
Detta gick på 867:-.
Inte billigt men jag är jädrans glad att jag hittade nåt överhuvudtaget för de gamla kan jag inte ha.
Nåt roligt också va att det är strl 40 på allt!!!!!!!
Jag har aldrig i hela mitt liv köpt strl 40 så jag va så glad när jag gick därifrån!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: C

Härligt att du hittade bikini, själv har jag världens ångest inför Grekland :-(
Bikinibyxorna är klara, har två st med "kjol", 1 par utan och en baddräkt.
Har en tankini och 2 bikinibehåar men dessa är jag inte helt nöjd med....
Ska nog åka till stan nån dag o prova ut en "tjockis-bikini" där sidofettet kan gömmas ;-)

Trevlig helg!

2013-04-13 @ 21:34:07
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Postat av: Lena

Som sagt, bikini är inte det roligaste plagget att shoppa... Hoppas du hittar nåt bra!

2013-04-16 @ 00:10:43
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0