Nästa helg

Nästa helg så ska jag på "klassfest".
Vi är ett gäng som gick ihop i grundskolan som ska träffas.
Vi har gjort det ett antal gånger och vi har riktigt kul ihop.
Peter ska på "konsert" och då passade jag på att styra in klassfesten på samma datum.
Ganska smart att göra det så vi ska till närliggande städer.
Jag ska då sova hos min äldsta vän som dessutom gick i samma klass.
Blir väl ingen direkt kvalitetstid för våran del men vi får iaf träffas =)
Har inte en susning om jag överhuvudtaget kommer att komma upp till V-ås på hela
sommaren så det kanske blir sista gången på länge...
Annars brukar vi ju passa på att åka upp just på sommaren men nu är det så att vi bara
har 3 lediga helger fram till bröllopet och jag hoppas ju naturligtvis på en möhippa och
då vågar jag ju inte boka in nån av dom helgerna...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0