Lördagskvällen

Igår hade jag en jättetrevlig kväll.
Peter och jag tog oss ett bad och drack en cider/öl med tända ljus, jättemysigt.
Sen drack vi lite till och fyllde på vår Spotify-lista till bröllopet.
Slängde i oss hemmagjord kebabrulle och cyklade sen bort till Bella.
Satt där ett tag och pratade och drack lite mer vin.
Fick skjuts av en tjej som heter Linda till stan strax efter 22 och då var det dags för
premiär på Club 40. (gränsen är 35 år)
Det va supertrevligt att inte ha 18-åringar springandes runt benen som glor på
en och undrar va man gör ute när man är så gammal...
Träffade dessutom 3 personer och jag brukar aldrig stöta på nån eftersom jag
inte känner så mycket folk i den här stan.
Vi började med att beställa varsin cider/öl.
Bella gick efter ett tag pga vissa omständigheter men Peter och jag stod på
dansgolvet HELA kvällen.
Jag älskar verkligen att dansa och nu fick jag göra det i flera timmar!!!
Vi köpte inget mer att dricka utan drack vatten ur en "tank" som stod uppställd.
Det stod till och med pappersmuggar brevid, superbra!
Taxin hem gick strax före 02 och vi avslutade kvällen hemma med varsin cider
och lite singstar =)
 
Ett väldigt trevligt ställe som jag definitivt kommer att gå på flera gånger!!!
Synd att det bara är öppet 1 gång i månaden...
Vi har redan kollat och nästa gång Peter och jag kan gå ihop är 28 september...
Bella har redan sagt till att hon vill gå nästa gång dom kör och det är 1 juni så jag
kommer ju jag iaf iväg.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0