Jeppe säljer kakor

Min yngsta son kom hem igår kväll o sa att han skulle sälja kakor.
Det är för att få ihop till en klassresa nästa år när han går i 9:an.
Jag slängde ut en förfrågan på facebook och fick lite napp iaf =)
En gammal klasskompis från V-ås skrev att hon skulle köpt många burkar om det
inte hade varit så långt men då skrev jag att jag åker upp till V-ås imorrn...
Då beställde hon 10 burkar =)
Ett par tjejer på fritids köpte 3 burkar också =)
Om det finns nån som läser bloggen och bor i stan får ni gärna höra av er om ni vill köpa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åhhh dom där kakorna är så goda! Tyvärr är ju Göteborg en bit bort.. tror frakten skulle bli lite för dyr för att jag ska känna att det är rimligt tyvärr :( men det börja ju bra för Jeppe! Tio lådor till en person är inte illa och så massa andra lådor på det! :)

2013-04-30 @ 15:29:39
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Lena

Det va verkligen en kanonstart!

2013-05-02 @ 00:17:55
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0