En galet rolig helg

Asså min helg va helt galen underbar!
Och alltid när jag har haft det bra så infinner sig lite vemod och en väldigt massa känslor.
Blir liksom lite ledsen att det roliga är över...
Känner ni så nångång?
Vi åkte på fredagen till våra underbara vänner Anna och Andreas.
Vi hade hur trevligt som helst och som vanligt kom alla i säng "för sent".
Det gör mig absolut ingenting för man vill ju ta vara på tiden hela vägen ut liksom.
På lördagen så åkte vi till min bror för att luncha.
Även om vi inte har jättebra kontakt så tycker jag att den är lagom och jag trivs med situationen.
Jag hade ju bakat till honom och han blev jätteglad.
Sen skjutsade Peter mig till Annika för att själv sen åka till Eskilstuna och gå på konsert.
Vi hade en riktigt trevlig eftermiddag och strax efter 17 åkte vi på klassfest.
En gammal vän, Birren va snäll och skjutsade oss.
Vi har klassfest (från grundskolan) ibland med några års mellanrum och det är alltid lika kul.
Det är ju en klassfest eftersom vi gick i samma klass men vi träffas mer som vänner kan man säga.
Vi hade galet kul som vanligt och Annika och jag kom hem sent, bra runda under fötterna... =)
När vi vaknade på söndagsförmiddagen så va vi knappt nyktra än...
Fick skjuts av Annika´s man till tåget och åkte mot Eskilstuna ca 13.30.
Där väntade min blivande man.
Jag blev så glad o se honom och han va lika glad att se mig.
Konstigt, vi hade ju bara varit ifrån varann ett dygn...
Är det kärlek kanske? ♥
Vi delade på en pizza och åkte hemåt.
Vi pratade hela vägen hem om ditten och datten och jag sa att jag vill åka till V-ås
oftare än va vi gör nu för där är mina riktiga vänner.
Så det kommer nog att bli så =)
 
En galet underbar helg som jag kommer att ha i mitt hjärta länge!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är alltid lika välkomna och det är så kul att det är så kort tid till nästa gång!

2013-04-18 @ 21:25:11
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Tack vännen! Är så kul att vi ska upp snart igen, trots att det är under tråkiga omständigheter...

2013-04-19 @ 21:56:40
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0