Dagens mat

Frukost: Ingen
Lunch: Ingen
Mellis: Ingen
Middag: Fahitas utan bröd
Kvällssnacks: Mackor och varm oboy
 
Min mage small inatt och jag va väldigt dålig.
Hade ont och rensade ur mig totalt. (ursäkta)
Fick gå många gånger på toa =(
Vågade inte äta nåt på hela dagen men kl 19 så va jag så hungrig.
Tänkte att det va ett tecken på att jag började må bättre eftersom jag inte har
varit hungrig på hela dagen så jag chansade.
Ett par timmar senare åt jag kaviar och ostmackor med oboy.
Jag visste ju att jag skulle hålla mig under kalorigränsen så därför passade jag på.
Magen har iaf pallat hittills så jag hoppas på att jag vaknar upp "normal" imorrn
för den här dagen har inte varit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0