Möte

Ikväll har jag varit på styrelsemöte.
Det va ett tag sen sist då det förra va på min födelsedag och då va jag på Zakynthos.
Åh Zakynthos...va jag längtar tillbaka dit!!!
Ska fan spara o snåla så vi kan åka utomlands i sommar igen.
Det tråkiga med styrelsemötena är att hela kvällen bara försvinner...
Jag känner att jag har lite dåligt o tid just nu och sitta på ett möte en hel kväll är inte kul då asså...
Nu ska jag iaf glo på lite tv innan jag hoppar i säng.
Känns så jäkla skönt att jag inte blev sjuk..peppar peppar.
Mådde så jäkla piss igår så jag trodde definitivt att jag skulle bli det.
Nya friska tag och imorrn är det gymmet som gäller =)
 

Tagen dec 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0