Lördagen

I lördags åkte först Peter och jag och tränade på gymmet.
 
Efter det stack vi direkt till Norrköping.
 
 
Vi åt på en pizzeria som vi brukar äta på när vi är i Norrköping
 
Peter åt kebabtallrik och jag kebabsallad
 
 
Efter lunchen gick vi en sväng på stan.
Peter hittade jeans och en skjorta på New Yorker och jag ett linne
 
 
Sen blev det en tripp till bowlinghallen.
Tittade när mitt gamla lag spelade match. Vann gjorde dom oxå!
 
 
När vi kom hem blev det lite gott att dricka, grill och Start the party.
 
Va nog årets sista grill...
 
Senare på kvällen gick vi till ett par grannar som vi nyss har
lärt känna. (Träffat en gång innan)
Både Peter och jag blev bra på arselet så vi får hoppas att
vi inte gjorde bort oss för mycket bara...(har nog med träning och diet att göra...)
Fick titta på kort från en resa som dom har gjort.
Vi funderar på att åka dit på vår bröllopsresa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0