Äntligen fredag!

Jag älskar fredagar!
Vem gör inte det...
Idag står det en massa saker på schemat.
Bla gymma, kolla Greklandskort, förbereda tills imorrn,
tvätta, glo på tv och myyysa till tusen!
Vi har barnfri helg och då känns det lite annorlunda.
Jag menar inte kanske att barnen är i vägen men man
har en annan frihet när man är själva.
Man kan exempelvis gå naken om man vill =)
Nä bara skoja, det brukar jag aldrig göra iaf men
man kan äta när man vill och sova när man vill, det är frihet för mig!
 
Ser oxå väldigt mycket fram emot morgon dagen!
Då händer det mycket kul saker!
Får återkomma om det.
 
Bjuder på ett kort från när vi va på väg till Turkiet.
Det är över ett år sen nu och jag lovar att jag ska
lägga upp lite bilder därifrån sen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Allie

Tänk va fort man glömmer, jag har inte varit mamma så länge knappt (12v) och jag har redan glömt hur det var att vara barnfri :-)
Men jag är uppe i min mammakläder så jag njuter

2012-09-28 @ 11:35:22
URL: http://allie.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0