Gårdagens "fest"

Så här såg jag ut när jag va på Cloetta center igår.
 
Kläderna sitter helt klart redan bättre.
Tunikan satt inte alls åt runt magen, yeay =)
 
Maten va trevligare den här gången iaf.
Inte speciellt gott iofs enligt min smak men det såg iaf trevligare ut.
 
Drack ett nytt vin, Lindemans
 
Synd att det bara va 187 ml...
Inte det godaste vinet jag har druckit men ok.
 
Här är några av min arbetskollegor
 
 
Andreas Johnson uppträdde
 
 
Ni ser inte men jag såg =)
Kände inte igen alla hans låtar men bra va han.
Glömde tyvärr öronproppar så jag fick sitta och hålla för öronen.
 
Blev lite sugen på att gå ut och träffa folk efter den här kvällen.
Får bli en utekväll snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0