Lördagseftermiddag

Ska snart åka iväg och hämta mina grabbar.
Har faktiskt fått lite gjort här hemma.
Lite småplock och lite gjort här och där.
Ganska skönt för man hinner och orkar inte på vardagarna.
Jag har: provat byxor och rensat, provat b-h och rensat, vattnat
blommor, städat lite, skrivit dagbok, pratat med ett par vänner,
diskat, gjort om lite med ljus på borden och lite annat smått och gott.
Har dock varit dålig med maten...
Klockan är 14.50 och jag har inte ätit nåt än...
Kommer väl att dra igång mat när jag kommer hem så det kanske
blir lunch/middag vid 16-tiden.
 
Ikväll kommer Frida och Linda över.
Ska bli kul med lite tjejsnack och gott med vin =)
Får väl ta det lite lugnt med tanke på att jag inte kommer att ha ätit så mycket...
 
Linda och Frida sist dom va här med sina gubbar på fest.
Det va en jädrans rolig kväll =)
Här kör dom singstar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0