Uppdatering

Jag gick inte ut och gick... Såååå tråkigt när det regnar...
MEN! Jag gick till pingislokalen och körde intervallträning ist!
Så jäkla nöjd!
Fick inte ett dugg ont heller, great! Körde 1 tim.
Jag brukar köra hastighet 6,5 när jag joggar men nu provade
jag först 7, sen 7,5 och sen 8!
Körde 8:an de sista 5 joggingpassen.
Jag är totalt skitsvettig men fan så nöjd!
Undrar om det är så att jag springer mer "rätt" när det går
lite fortare eftersom jag inte fick ont?
Vad tror ni??


Jag lovar att jag är bra mycket mer svettig än det ser ut!
Genomblöt i hela bakhuvudet =)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Bra där, kul att du kunde höja hastigheten =0)

2012-05-09 @ 23:39:38
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0