Trädgårdsarbete

Idag blev det lite trädgårdarbete.
Föreningen tar hen stora säckar med jord som man får gå o ta av,
så vi passade på innan det tog slut.


Fyllde på lite krukor bla


Och lite i rabatterna


Och på våran "blomkulle"


Och i vårat lilla grönsaksland


Vissa blommor har kommit upp rejält!


Blommar för fullt!


Dom här tokiga gullvivorna bor mitt på gräsmattan...
Hade inte mage och "köra över" dom så jag klippte runt dom...


Min egen lilla trädgårdmästare =)


Och här har jag äntligen fått tag på Jeppe så ni kan se hans tröja som jag köpte i lördags.
Den ser mer ljusblå ut än den är...den är mer typ turkos.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad fint ni har det i trädgården!! Jättemysigt med alla blommorna =0).

2012-05-07 @ 23:07:02
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0