Shopping

6:e dagen med huvudvärk...
Får be Peter och massera lite ikväll...

Idag va jag på stan med min vän Frida.
Vi shoppade, fikade och shoppade lite till =)
Först va vi på Cubus.
Där hittade jag en munkjacka till Jeppe, en pikètröja till Peter,
en skjorta till Peter och en kjol till mig.
Skjortan va för stor och kjolen ska jag hämta på Ikano imorrn,
för det fanns bara en kvar i min storlek och på den satt en tråd
lös och när tjejen i kassan drog i den så repades den upp...


Jeppe munkjacka


Peter's pikètröja


Peter köpte dessa skor innan vi åkte till Köpenhamn och han säger
att det nog är de skönaste skor han nånsin har haft så...
jag ringde till Deichmann i torsdags och frågade om dom hade några kvar.
Det fanns 1 par i hela Sverige och dom fanns  i Norrköping.
Det skulle inte kosta nåt att föra över dom till Linköping så det gjorde jag.
Och helt otippat så sa Peter när jag kom hem med dom:
Men inte ett par till!
Jo, när dom är så jäkla sköna och till halva priset (300:-) så tycker jag
att det verkar dumt att låta bli...


Och när Peter köpte sina skor (förra gången asså) så fick han en rabatt-
kupong på 30% och den använde jag till dessa idag!
Blev 175:-, som hittat!

Efter dessa inköp så gick vi och tog en fika!
Jag tog en te och Frida nån slags kaffe och en muffins.
Sen tog vi oss en tur till en butik som jag har köpt min bikini i.
Tyckte inte att det fanns nåt bra och kände inte riktigt för att prova nåt
så vi gick vidare.
Nästa affär blev HM.
Jag brukar verkligen aldrig handla på HM men jag tänkte att glo kan man ju..
Tro på fan! Jag hittade! Och vet ni, L va för stort så det blev M!!!????!!!
M på HM???? Va fan...Kul!


Älskar detta linne! 79.50 dessutom!


Gillade detta mönster men va tveksam eftersom man ska knyta ett band
strax under tuttarna och nåt sånt har jag aldrig haft...
Men Frida övertygade mig om att den va fin så jag köpte den oxå!
Tänkte att 99:- blir jag inte fattig av...

Om Peter får med sig en skjorta hem imorrn och jag en kjol så tar jag kort
så ni får se!



Kommentarer
Postat av: Kristin

Klänningen/tunikan var ju superfin, och bra pris dessutom!

2012-05-10 @ 21:08:22
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

Ser ju bara ut att vara en massa kap!

2012-05-10 @ 22:17:11
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0