Premiär!

Som ni märker så gillar jag att dela upp inläggen då det gäller olika saker...
Skulle väl egentligen lagt in dom med lite mellanrum men det har liksom inte
blivit tid över förräns nu.

När jag hade gått mina 2 första promenader tog jag tag i gräsklippningen.
Det behövdes! Va skitlångt!
Va så jäkla tungt och segt och som tur va så kom Peter hem och fixade det sista.
Jag vet att jag inte har stor trädgård men är det typ 2 dm högt så blir det tufft att klippa.
Handklippte även alla kanter med vanlig sax.
Kanske låter konstigt men jag tycker det blir bäst så.
Och faktiskt mindre jobbigt än att dra fram kantklipparen. (var den nu är...)

Bakade sen som sagt va lite och sen var det dags för säsongens GRILLPREMIÄR!
Som jag har längtat!
Och så jäkla gott det va!


Grillmaster fixade självklart köttet!
Ser ut som att det är sommar när han har shorts.
Men det va faktiskt jätteskönt ute!


Såååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0