Lördagslunch

Somnade inte förräns 03.30 inatt.
Peter och jag satt och pratade och det va riktigt trevligt!
Vaknade "redan" 09.30 men kände mig pigg trots lite sömn.

Träffade en kompis på Ikano kl 13.
Hon hade med sig sin söta dotter Tove.
Vi åt kinabuffè. Fy bubblan va det är gott!
Sen tog vi oss en repa.
Shoppade ett par saker.


Fick 4 st såna här glas av Peter i julklapp.
Vill ha minst 6, kanske helst 8 så idag köpte jag 2 till!


Tittade på den här tunikan på Kappahl innan vi åkte till Köpenhamn.
Tyckte om den men tyckte den va för dyr + att vi skulle ju faktiskt till
Köpenhamn och shoppa loss.
Men eftersom jag inte tyckte att jag fick med mig tillräckligt hem från K-hamn
så slog jag till idag. Hade dessutom ett 25% rabattsms...
Så 399:- blev iaf 299:-
Tycker dock att man visar lite för mycket av b-h:n fram så jag ska prova
med ett linne under så får vi se om jag behåller den.

Köpte även en pikètröja till Jeppe på Dressman.
Dom hade sänkt från 159:- till 99:- och han hade sagt att han ville ha en sån
så jag slog till.
Det blev en typ turkosfärgad.
Han tog på sig den direkt och drog ut så jag hann inte fota...
Han blev uppenbarligen nöjd med färgen iaf!

Sitter nu och knaprar i mig några chokladbitar som jag köpte med mig hem...
Smaskens! Köpte några till Peter oxå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tunikan ser jättefin ut!

2012-05-05 @ 16:37:12
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0