Lördagens bravader

Som jag tidigare nämnt så kom Morgan och Camilla från Eskilstuna
till oss i helgen och hälsade på.
Dom ville som vanligt besöka Cloetta, Ikea och Bosse's.
Vi började med Cloetta.


Vi handlade för strax över 200:- och dom för 650:-.
Dom köpte faktiskt mest till alla andra som passade på
att beställa när dom visste att dom skulle dit...



Lite till barnen, lite till bak, lite till Peter och väldigt lite till mig.


Efter det åkte vi till Ikano och åt Kinamat på Chili.
Alltid lika gott, tröttnar aldrig!
Sen ville dom gå på Ikea och då passade jag på attt slinka in på Kappahl.


Dom körde alla b:h för 99:- och så hade jag en 25% rabattkupong
till trosorna.
Har aldrig köpt ett set så det här blir spännande...

Sen var det dags för Bosse's!
Jag hade bestämt att jag inte skulle ha nån glass men när vi väl va där...
Peter köpte 2 kulor och jag la på en kula på hans bägare.
Himmelsk pecan, fy fan va god den va!
Hade lätt kunnat äta 3 såna kulor själv!


Tur att det inte finns Bosse's i Eskilstuna för Morgan skulle äta ihjäl sig! =)
Han bara älskar Bosse-glass!

När vi kom hem så tittade vi på en massa kort som vi hade tagit på våra semestrar
och på film som dom hade filmat på sina semetrar. Kul!
Senare på kvällen åt vi mangokyckling och klyftpotatis.
Så gott!
Bjöd även på en efterrätt.


Halloncheesecake.
C, M och P tyckte den va jättegod men inte jag så jag kommer inte
att behålla receptet.
(blev jättebesviken, den såg så god ut på bilden...)

Det blev en hel del alkohol och så spelade vi Start the party! Kul!
La oss vid 04-snåret tror jag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0