Lördagens bravader

I lördags va Frida och Dennis här.
Skittrevligt som vanligt!
Vi började lite lätt med chokladkakan jag bakade härom dagen med grädde och
björnbär och naturligtvis kaffe och te.

Sen gick vi på de hårda grejerna och spelade Galen panna.


Frida och Dennis hade aldrig spelat det.
Dom tyckte det va skitkul!


En glad gubbe =)


Frida


Dennis


Jag ser skitfull ut...men bilden är faktiskt tagen 18.30!

Lite senare så grillade vi.
Det blev fläskytterfilè, champinjoner med ost på, paprika, klyftpotatis och beasås.

Sen fortsatte vi spela galen panna ett tag.
Förflyttade oss sedan till vardagsrummet och spelade Start the party!
Det är så himla kul men man har lite känning i kroppen dagen efter...




Det här kortet ska jag nog framkalla och rama in och ge till dom vid nåt lämpligt tillfälle.
Dom blev ju jättebra!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilken kväll. Jag älskar att spela spel! God mat, dricka och spel, kan det bli bättre??? KRAM

2012-05-19 @ 22:59:18
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0