Första mötet på Psyk...

Nu blir det nog sista inlägget för idag...
Vid det här laget har ni väl tröttnat på mig...

Idag va iaf första besöket på psyk.
Asså jag har blivit remitterad dit av en dietist och
ätstörningsenheten är en förgrening som ligger under dom typ.
Dom ställde en jäkla massa frågor vilket jag absolut förstår.
Dom måste ju veta hur dom ska göra med mig och till
vilken jag ska gå osv.
Man kände sig dock jäkligt utstuderad när dom ställde
så många frågor och bara klottrade och klottrade på deras papper.
Dom skulle diskutera mig i nån grupp och sen återkomma till mig.
Det mötet skulle ske redan imorrn så dom trodde att det inte skulle
behöva dröja länge innan dom ringer tillbaka.

Fick dessutom frikort idag så nu är det bara att köra på!

Nu är det bara att vänta och se vad jag får för svar när dom ringer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0