Dagens träning

Dagens träning blev bara 40 min cykel...
Jag känner mig naturligtvis inte nöjd men jag har en massa ursäkter...
Jag har så jäkla ont i benhinnorna och i huvudet.
Ska jag orka gå spåret imorrn så tyckte iaf Peter att jag skulle ta det lite lugnt idag...
Men! Jag hann åka och handla, baka kaka tills imorrn, klippa Jeppe och göra mat och
dom grejerna hade jag definitivt inte hunnit om jag hade tränat typ 2 tim som jag brukar...
Så jag (framför allt Jeppe) är nöjd ändå!


En chokladkaka med chokladgrejs på.
Berättar sen om den va god.


Gott!
Peter köpte öl som vanligt.

Imorrn kommer Frida och Dennis och grillar och festar =)
Kommer att bli skitkul som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0