Dagens träning

Först blev det 40 min på cykeln och sen tänkte jag ge mig på crosstrainern.
Problemet är att sen den har börjat "låta" så har jag inte använt den
men nu tänkte jag iaf testa.
Efter att ha kört 15 min (ganska tufft) så skramlade den som f-n.
Vågade inte stå kvar så jag gick av.
Känner mig grymt besviken!
Peter säger att han inte hittar nåt fel och det innebär att den inte går att
laga antar jag...Fan!
Regnar ute men funderar på att ta en sväng med stavarna iaf.
Känner mig liksom lite snuvad...
Och imorrn ska jag träffa Frida direkt efter jobbet så då vet jag inte om det blir nån
träning. Och fredag är oxå tveksamt...
Lördag och söndag blir det definitivt inget, för på lördag får vi främmande
och på söndag är vi bakfulla =)

Är oxå skittrött på huvudvärken som jag har haft 5 dagar nu!
Så man är ju inte så jättepigg på att gå ut och motionera... Så regnar det ju oxå...
Vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0