Dagens träning

Idag blev det en gammal goding...
Jag tog mina gåstavar med mig på min promenad.
Min läkare tror inte att det är nån bra idè för min axel
men än så länge har jag iaf inte ont.
Ska nog ta och lägga in det åtminstone 1 gång i veckan
tror jag, för att ändra lite i träningen iaf.
Cyklade sen 40 min oxå. (har börjat med en egen regel...
får inte titta på Revenge utan att cykla...och det är den bästa
serien ever så den vill man ju inte missa)

Det får bli min träning för idag för ikväll är det styrelsemöte
och det brukar ta upp hela kvällen.


Fick dessa av mina kära arbetskamrater typ -04

Kommentarer
Postat av: Anna

men Revenge är ju inte förrän på torsdag ju!

2012-05-08 @ 19:14:51
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Bra idé med träning och TV-tittande! När jag värmer upp på gymet tittar jag alltid på Tv, det blir mycket roligare träning då ;-)

2012-05-09 @ 09:38:41
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Lena

Anna: Jag vet men jag tittar alltid på det på play.

Dels är det Criminal Minds kl 21 på torsdagar och sen vill Peter inte se det heller...

Kristin: Jag tränar aldrig hemma utan tv! Det är det enda negativa med pingislokalen, att det inte finns nån tv...

2012-05-09 @ 19:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0