Dagens träning

Idag cyklade jag till och från jobbet.
Det brukar ta ca 25 min men idag va jag tydligen ganska pigg så det tog 22 min dit.
Sen va det så jäkla varmt så jag valde att inte träna på em så vid 18 åkte Peter och
jag upp till spåret och gick 2 varv.
Får vara nöjd men skulle velat mer men vem fan orkar när det är 24 grader varmt!??!!

Ikväll har vi bakat 2 sorters bröd.
Dom blev skitgoda. Visar bilder imorrn (hoppas jag).

I måndags va jag o shoppade och jag har ju glömt att ta kort på vad jag köpte...
Bilder får komma upp nånannan dag.
Vi får se hur det blir imorrn...vi ska nämligen på årets första bilbingo!! Weehaa!
Måste ju hinna träna lite innan oxå så jag får se om jag hinner blogga nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0