Dagens träning

Tränade inte i fredags fr då va jag bakis och igår höll vi på
i trädgården hela dagen så det blev helt enkelt inte av.
Idag har jag tagit 2 rundor av "min" runda så att säga.
Det får duga för nu vankas det god mat och mys hela kvällen! =)

Peter sa i fredags att han inte gillade att jag tränade så mycket...
Tycker lite att jag blir som besatt.
Jag vet, men för att hålla fokus så måste jag, jag kan inte släppa för
mycket för då skiter sig allt.
Går inte ner ett skit och har inte gjort på lääääänge så nåt jävla fel
gör jag tydligen...
Hur kan äta nyttigt och träna som fan bli fel?
Låter väl logiskt att man borde gå ner i vikt eller???

Dessutom kommer Peter hem idag och säger att Malin (hans ex) har
gått ner ännu mer i vikt... =(
Han säger att det ser för jävligt ut och huden hänger så att hon nästan
ser 10 år äldre ut än vad hon är.
Men som typ alla känner...viktnedgång är alltid ett plus!
Sen får man ju klä sig därefter...
(så det inte syns att det hänger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0