Vilken helg det lär bli...

Idag har varit den tyngsta dagen och jobba ever tror jag...
Fy fan va jag va arg och trött, ni hade inte velat vara i närheten av mig kan jag lova!

När jag kom hem la jag mig på soffan o slummrade en halvtimme o sen mådde jag lite bättre!
Peter o jag gick till pingislokalen för att tjuvträna och städa lite.
Malla och Jimmy kommer från Leeds om ca 1 timme och ska tillbringa helgen hos oss och imorrn
blir det nämligen pingisspel!
Först blir dett väl shopping på stan med Frida och senare dyker alla karlarna upp och vi går till Ming
och äter. Sen hem för lite kaffe o kaka och sen lär festen braka igång!
Vet inte riktigt vad som kommer att hända mer än att vi iaf ska spela pingis!
Men fest hela em och natten lär det ju bli iaf!

Ha en trevlig helg alla så hörs vi när den är slut, för jag lär inte uppdatera något så länge jag har främmande.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0