Träning

Kanske blir lite tjatigt men min blogg är ju lite som en dagbok så...

Jag tränade ju inget igår pga av läkarbesök, handling, regn, restaurangbesök osv.
så då tänkte jag att då lär jag göra det idag!
Blev måttligt road av att det visade sig att Peter hade jobbat hemma idag när jag kom hem från jobbet.
Jag vill ju "gympa" och då vill jag inte att nån är hemma för jag tycker att dte är pinsamt.
Och eftersom Jeppe är i fjällen med sin far den här veckan så tänkte jag passa på o gympa många dagar.
Men...det skiter sig ju liksom när Peter är hemma ist...
I ren ilska gick jag ut och tog promenaden först (45 min) och när jag kom hem så va han på väg till
bolaget och jag gjorde ganska klart för honom med att låsa med överlåset och låta nyckeln sitta kvar i
-och jag sa det till honom oxå- att jag ville träna själv ett tag!
Jag gympade 35 min, tog ett bloss och ställde mig sen direkt på gåbandet.
Jag gick 2 min, joggade 1 min, gick 2 och joggade 1 o så höll jag på tills det hade gått 30 min.
Så nu känner jag mig ganska nöjd!
Får se om jag kanske hoppar lite hopprep oxå lite senare.
Och Peter har inte vågat dyka upp än... =)

Jävlar om inte vågen visar skapligt med minus imorrn!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0