Såååå trött

I en 1 ½ vecka har jag haft ont i princip hela kroppen och varit jättetrött.
Har ingen aning om va det kan va men jag har varit rätt så deprimerad så det kan vara därför.
Bantningen går inte så jävla bra heller....
Jag sköter mig exemplariskt och tar en 45 min promenad varje dag men ändå blir det bara -0,5kg/vecka.
Jävligt segt! Om jag hade gått ner mer så kanske jag skulle bli lite gladare...
Jag vet bara inte hur jag ska göra, kan liksom inte äta mindre...
Jag kan säkert motionera mera men när jag har så ont i kroppen så är det en prestation att gå o jobba och ta min promenad känns det som. Några tips förutom pulver?

Ikväll ska iaf Frida, Dennis, Peter och jag gå på fars! Pang på pensionatet!
Vi bokade den typ i november förra året så det ska bli skoj!
Jag behöver skratta och föra in nåt positivt i mitt liv så jag hoppas att det funkar.
Just nu är jag inte ett dugg upplagd för det men jag ska försöka ändra inställning.


Bjuder på en bild från när jag gick i 8:an...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Lena, 0,5 kg per vecka är ju inte dåligt!!! Det är normal, hälsosam viktnedgång! Funderar på om du ska testa att träna styrka varannan dag, för att bygga muskler. Musklerna förbränner ju mer och gör att man går ner snabbare i vikt. Vad tror du om det?

2012-03-18 @ 22:15:58
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0