Jag lever faktiskt!

Tjo ho!
Ja, jag lever...Ja, jag har lite bloggtorka...
I mitt liv händer det inte så jädrans mycket förstår ni.
Jag jobbar, tar mig en promenix och sen är hemma hela kvällarna.
Inte så roligt kanske att läsa om...blir lite tjatigt.
Men!
I lördags va jag hos min frissa Loppan. Så jädrans skööööönt!
Har jag längtat efter i ca 2 månader nämligen.
Jag går till henne mars, juni, sep och dec. Har inte ekonomi att gå oftare...
Även om jag både skulle vilja och behöva...
Hon klippte mig utav bara h-vete. Har aldrig haft så här kort...
Men nu undrar jag om det kanske inte blev bra...???
Har bara fått EN kommentar och det va: "har du lagt i slingor, snyggt!"
Jag har för bövelen klippt av typ 1 dm!!!
Jag känner mig inte så kvinnlig direkt men det är rätt skönt med kort måste jag erkänna...
Jag har ju haft typ den här frisyren ett tag nu men den här gången blev det liiite kortare...


Är taget efter jobbet så man är ju inte direkt iordninggjord...


Svårt att se men jag har både ljusa och lite röda slingor

Ögonbrynen gjorde hon oxå iordning.
Alltid skönt med en ordentlig genomgång =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var ju superläckert med röda slingor! Jag tycker att du blev jättefin. Om du inte är nöjd kan du ju alltid trösta dig med att det växer ut igen ;)

2012-03-12 @ 21:47:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0