Har ju glömt...

Har ju glömt att berätta om förra lördagens bravader!

Först åkte jag ner till bowlinghallen och tittade på när mitt gamla bowlinglag mötte mitt nya.
(Jag spelar ju inte alls nu men ni förstår...)
Jag hann inte titta klart på matchen dock men mitt "nya" lag vann.

Efter det mötte Peter och jag upp Frida och Dennis för att gå på fars!
Den va si så där måste jag erkänna...Tyvärr den sämsta hittills.


Satt på parkett, rad 9 så det va ju bra!





När vi kom hem till oss efteråt så åt vi fahitas, gott!
Och till efterrätt testade jag nåt nytt, vaniljmousse med hallonsås och riven choklad.
Den va jäkligt god, en riktigt keeper helt klart!




Ser det inte gott ut så säg!


Glada var vi hela kvällen =)


Skål!


Spelade Start the party som vanligt

En jädrans rolig kväll som vanligt när vi umgås med Frida och Dennis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0