Ullared

Äntligen kommer uppdateringen om Ullared!
Jag har haft det lite körigt denna vecka så jag har inte riktigt hunnit blogga.

Klockan ringde 03.45 förra lördagen och jag trodde inte det va sant....
Väckte Jesper som va skapligt trött oxå.
Tvättade håret och gjorde matsäck och gick till Bella.
04.30 va vi på väg.
Vi va framme 07.20. Strålande väder så jag gick in utan jacka. Skönt att slippa hålla reda på den.
Jag sa till tjejerna (Louise och Bella's Måns va oxå med) att jag är en "springare" så jag går
helst själv, det va helt ok för dom.
Hade jag åkt själv så hade jag varit klar på typ 2 tim men dom är inte lika snabba.
Konstigt nog va det lilte folk så det va väldigt skönt.
Vid 10.30 ringde Louise ocg frågade om vi skulle gå ut och äta. Bra för då va jag hungrig.
När jag kom till kassan och skulle betala så pep kortet...
Fasen va pinsamt! Kom på direkt att några veckor tidigare hade jag fått ett nytt kort av
banken som jag hade glömt att aktivera.
Tänkte att jag gör det sen och sen fick vi besök så vi la undan det och sen har jag helt enkelt glömt
bort det...
Som tur va så hade jag kvar pengar på lönekontot så det löste sig.
Efter vi hade ätit gick vi in en gång till. Tjejerna sa att dom hade pengar ifall jag skulle behöva låna.
Sprang runt några timmar till och vid 13.40 va vi på g hem igen.
Dom påpekade att dom aldrig hade varit så snabba...
Snabba??? 6 timmar?? Oh my God!
Nåja, det va skittrevligt iaf och jag är ganska nöjd med va jag handlade.
Bella 5000:- Louise 4000:- och jag 3200:-.

Jag köpte allt mellan himmel och jord.
Ex: Kläder, chips, muffinsform, nagellack, darttavla m pilar, väska, löpare, nudlar, ljus, sugrör, badmintonset,
presentpapper, vaniljsocker, hårspray, örhängen, pocketbok, tändare, munskölj mm.


99:- (köpte en i svart oxå)


69.95:-


Köpte 2 st, 19.95:-/st


19.95:- (kunde inte låta bli, inte min grej egentligen...)


Den svarta 9.95:- och den andra 29.95:-


39.95:-


29.95:- (byxor till denna oxå för 29.95:-)


69.95:-


Capri 89.95:- och jeans 99:-




79.95:- (har alltid velat haft en utan axelrem, äntligen!)


59.95:-


79.95:-

Ja det här va några av grejerna jag köpte!
Tänkte att trosorna och sport b-h:ån va inget att ta kort på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0