Lokalen bokad!

Igår va Peter och jag och tittade på lokalen som vi funderar på att hyra.
Och i och med avslöjandet på rubriken så förstår ni ju att vi har bokat den.
(eller jag ska ringa och bekräfta det idag)
Det finns en liten rädsla...
Vi ska hyra en lokal som fungerar som ett klubbhus för fotboll.
Alltså kommer det att vara matcher där...
Killen som håller i allt har lovat mig att han ska försöka styra matcherna
så mycket det bara går.
Väldigt snällt tycker jag!
Man vill ju liksom inte höra i samma stund man ska svara ja: jaaaa ett noll...
Eller att det står en hejarklack och kör järnet...
Men eftersom matcherna inte har lagts än, (ska dock snart göras) så är det ju väldigt bra
att han vet om det innan.
För är matcherna redan satta är det mycket svårare att flytta på dom än att påverka innan
dom ens har planerats. =)
Nu kan jag pusta ut lite...
Lokalen va största rädslan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj då! Ja, det gäller att vara ute i god tid( och nu menar jag fotbollsmatcherna);) eller blir det rent av bröllop i år?

2012-06-29 @ 22:29:43
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0