Dagens träning

Gick upp tidigare imorse för att hinna cykla 40 min.
Duktigt tycker jag, satt nästan och sov i början...
Gick 45 min när jag kom hem och cyklade sen 40 min till.
Hade skapligt ont i rumpan på sista cykligen...
= 2 tim 5 min
Har börjat skita i vikten och bara fokusera på att det inte kan vara dåligt att motionera...
Hade gärna gått ner mycket mer men det funkar ju tydligen inte just nu...

En bra nyhet är dock att astmasköterskan ringde idag och sa att jag äntligen har
fått byta husläkare och att hon har godkännt att jag får gå och ta mitt prov.
Äntligen!
Går nog dit på torsdag em.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Bra med träning på morgonen, då kan du ju få lite mer ledigt på kvällen :)

2012-06-04 @ 23:08:58
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0