Torsdag

Va händer idag då?
Antagligen inte ett jäkla skit! (som vanligt nu för tiden)
Är sååå jäkla trött på att sitta o glo bara...
Vad är vitsen med semester om man inte utnyttjar den?
Sova och inte göra nåt kan man göra på vintern...
När vintern är här vill/orkar man inte göra nåt iaf...
men när det är sommar och man är ledig, det är då
man ska passa på tycker jag!
Men det verkar jag vara ensam om...
 
Och imorrn kommer det barn...skulle ju varit bra om man hade
gjort lite roligt innan för då hade det kännts bättre.
Just nu tänker jag inte bjuda till ett skit!
Hatar verkligen dom veckorna på sommaren och ska man orka
stå ut så är det ju bra om man är glad och tillfredsställd innan dom kommer,
annars blir det tufft...
 
Nej, jag är absolut inte nöjd med mitt liv just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0