Shopping

Va på stan och träffade en gammal skolkompis igår.
Trevligt som vanligt även om det inte händer så ofta...
Har bestämt mig för att försöka låta bli att shoppa kläder nu
och spara till bröllopet.
Och ska det shoppas ska det typ vara till bröllopet.
Men! Jag gick in i endast ett par butiker och tro på fan
att jag kom ut med kassar ifrån dom båda...
Iofs lyckades jag hitta mina bröllopsskor så det är jag
skitglad för!
 
Kanske inte den snyggaste klänningen men kunde inte låta bli när jag
för en gångs skull kan ha en klänning. (indiska 179:- på rea)
 
Blev även ett linne på Indiska. 99:-
 
Dom här kunde jag bara inte låta bli...
Klacken är något hög egentligen för min smak men det kändes ok iaf.
Ska nog åka o klacka om dom idag. 249:-
 
Ok då! Visar väl mina bröllopskor då...
Skickade mms till Peter när jag va i affären och han tyckte dom va
jättefina så jag tog dom.
Vill inte helst ha klack så det här blir skitbra!
Va tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker att de är fina! Så nu gäller det bara att hålla tungan rätt i mun och invänta våren och hitta en klänning som passar till ;)

2012-07-13 @ 23:15:42
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0