Galet!

Idag hade jag bestämt lunchdejt med Pernilla.
Jag skulle först på en undersökning så jag åkte ner lite tidigare.
Men sen kom jag på att jag skulle åka ner ytterligare lite tidigare
och slinka in på Bröllopshuset...
Tänkte bara fråga om det fanns klänningar i min storlek och kolla
hur dom va i butiken. (tillmötesgående och trevliga o så)
Det slutade med att jag stod i provhytten med min första klänning...
Den hängdes undan i mitt namn och jag gick lite smått chockad därifrån.
 
Gick o gjorde min undersöking, gick en snabbis på stan och mötte sen
upp Pernilla vid Ming.
Jag berättade om klänningen och hon tyckte vi skulle gå upp o kolla läget...
Vi gick dit och jag provade den igen.
Denna gång slutade det med att jag kom därifrån med klänningen i en påse!!!!
Va fan! Har jag köpt min brudklänning!!!???!!!
I första butiken, den första jag provade...kan man ha en sån tur!
Vill inte avslöja hur den ser ut eller vad den kostade för då förstör jag ju lite...
Vill såååå gärna men det blir ju inte bra om ni vet ALLT i förväg, eller hur?
 
Skulle senare åka hem till Becca och hon bor väldigt nära Pernilla så jag frågade
om hon gjorde nåt eller om jag kunde hänga på hem en stund.
Det gick kalas sa hon så då åkte vi faktiskt och köpte fikabröd med oss hem dit.
 
Tänkte att ska jag ändå fika kan jag göra det ordentligt!
Har nog inte fikat på närmare ett år.
 
Visst ser det gott ut?
 
Åkte sen hem till Becca för att titta på s k secret box bilder.
Det är tydligen poppis att ta såna och ge sin man i morgongåva...
(hade inte en jäkla aning om det om jag ska vara ärlig)
Det är ju porr för f-n!
Jag kan fan inte ligga o kråma mig framför en kamera på det sättet...
Det får bli nåt annat.
Har i dags dato inte en en aning om vad, så jag tar gärna emot förslag!
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0