Fredags shopping

I fredags em åkte Peter och jag först till Friskis & Svettis.
Vi är lite inne på att köpa varsitt gymkort där.
Det hade blivit mycket finare och fräschare än när jag tränade där sist.
Det är iofs några år sedan och då delade dom med Rörelse & Hälsa.
Man fick bara tillgång till gymmet vissa tider men nu har dom öppet 7-20
och även på helgerna!
Kostar bara 1500:- för ett årskort och jag får tillbaka hälften från jobbet,
verkar ju dumt att låte bli då...
Nu ska vi bli fina till våran dag!
 
Åkte sedan ner till Tornby och Toys r us för att först och främst hitta en
födelsedagspresent till Alex men det sket sig hejdlöst...
Vi kom iaf därifrån med ett nytt spel!
 
Nån som har spelat det här?
 
Sen gick vi till bolaget och inhandlade lite gott =)
 
Så här såg jag ut när vi va iväg
 
Måste ju få använda lite sommarkläder innan det blir vinter igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0