Fick tårfyllda ögon

Nu är vi hemma från Korfu igen!
Eller egentligen kom vi hem igår natt men hade
jag inte riktigt tid att blogga...
Ni vet, handla, tvätta, packa upp osv.
Men redan på natten när jag kom hem va jag tvungen att slita upp posten.
Hade nämligen fått ett brev från min vän Malla i Leeds.
Det va ett konstigt format på det så jag blev så nyfiken.
Blev väldigt rörd när jag läste det.
Vill inte avslöja allt vad hon skrev men ett litet utdrag kan jag bjuda på!
"Så himla glada för eran skull"
"Vi vet att ni kommer att göra varandra lyckligast i världen"
"Ser fram emot bröllopet"
Så himla kul att nån idag tar sig tid att skicka ett kort isf att dra ett
typ mail på Facebook.
Alla älskar väl att få post men ändå har alla slutat att skicka??
 
Tack Malla o Jimmy!
Det värmde verkligen i hjärtat!
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

Jag håller med dig!! Det värmer ännu mer o få ett kort, nån som har tagit sig tid o fixa osv än att få på FB mm.
Man skulle ta sig i kragen o skicka mer kort!! =)

2012-07-12 @ 10:06:32
URL: http://pluppan80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0