Äntligen!!!

Äntligen så fick jag min julklapp! 23 januari...1 månad senare...
Det va mänga turer fram o tillbaka...Peter beställde en stereo från början den 15 dec och dom sa att det va 4-8 dagars leveranstid...Fick ett meddelande ett bra tag senare om att den inte fanns (när han redan hade betalat) Efter att ha mailat dom 3 gånger så fick han till slut ett svar...Han valde då en annan och innan han ens fick veta att det skulle gå bra så tog det ytterligare 3 mail och en massa dagar...Nu är den iaf här och vi kommer inte att beställa nåt från E-ztore igen!


Så här såg min förra stereo ut. Men efter att ha gjort om vardagsrummet och dessutom skaffat mig en Iphone så ville jag ha en ny! En svart med Iphone-dockning.


Ser lovande ut!


Ta mig fasen! Det blev ju skitsnyggt!


Man kan köra radio, cd, mp3, usb och Iphone/Ipod, bra skit!


T o m högtalaren va snygg! (ljudet va bra oxå!)

Jag är asnöjd!
Va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt snyggt med svart till det nya vardagsrummet. Kul att du fick en julklapp - även om en månad sent, men det kan du ju inte klandra Peter för!

2012-01-24 @ 22:29:26
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Nice! Den passar med den övriga inredningen =0).

2012-01-25 @ 18:07:50
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0