Rekord!

Igår slog jag rekord i sidovisningar, kul!
Känns ju ännu roligare att skriva när man vet att det finns
en massa folk som faktiskt går in o läser min blogg =)
Och som ni alla vet så är det ju otroligt roligt att få kommentarer.
Bara en liten kommentar, ett litet avtryck liksom.
Har undrat ett tag nu vad ni vill läsa om...
Vilka inlägg är roliga, vilka är onödiga eller är blandning bäst?
Själv tycker jag om att läsa bloggar med mycket kort inlagda så
jag försöker att få med det även om det inte alltid blir så.
 
Va tycker ni egentligen?
Vad vill ni veta/läsa om?
 

Kommentarer
Postat av: alexandra bromberg

tycker det är roligt när du skriver om de du vill skriva om, blir så konstigt om man ska tycka massa. min blogg är lite som min dagbok, de blir vad det blir :)

2012-12-21 @ 18:49:46
URL: http://mlbloggen.blogg.se/
Postat av: alexandra bromberg

tycker det är roligt när du skriver om de du vill skriva om, blir så konstigt om man ska tycka massa. min blogg är lite som min dagbok, de blir vad det blir :)

2012-12-21 @ 18:49:49
URL: http://mlbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0