Mina nya naglar

Jäklar!
Jag har ju glömt att visa mina nya naglar!
Jag trodde verkligen jag hade gjort ett inlägg om det
men nu när jag kollade igenom bloggen så insåg jag
att jag faktiskt har glömt det...
 
 
Detta är förebilder som ni kanske förstår...
 
Mariah till vänster som gjorde naglarna och Dessa, min
frisör till höger som tipsade mig om Mariah.
 
Vackra duktiga Mariah som för övrigt gifte sig för ca 1 månad sen.
 
Dessa ville fixa till sina naglar själv på slutet
för att få precis som hon vill ha dom.
 
 
 
Tänkte ju ha lila på alla men eftersom jag bara kan ha dom i
2 veckor så tog vi bara glitter på ringfingrarna.
Men jag måste nog säga att fransk är väldigt stilrent.
Peter gillar det bäst oxå.
Är jädrans nöjd och längden är perfekt!
 
Fick en present oxå, ett par filar.
Lär behöva dom när naglarna ska av...
 
Va tycker ni? Blev det bra?
Och ni som gör era naglar, brukar ni göra franskt
eller har ni nån färg på?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

hon var inte så där superduktig på att göra bågarna om jag ska vara ärlig( är ganska petig ;). men huvudsaken är att du är nöjd

2012-12-27 @ 21:52:22
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Anna

Jag gjorde fransk första gången, men körde på med färg och glitter resterande gånger. Nu har jag inte gjort naglarna på ca 1 år, men åh vad jag saknar att ha snygga naglar! Hade långa fina som jag tänkte måla fint till jul/nyår, men så gick en av superfult, så då klippte jag av allihop. :( Tänkte mig lägga in naglar som en belöning när jag tappat en massa kilo - får se hur jag gör.

2012-12-27 @ 22:13:46
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Alexandra: Bågarna? Vad är det?

2012-12-27 @ 22:32:40
Postat av: alexandra

bågen är själv övergången mellan de rosa till det vita, de ska vara mer bågformad... jättesvårt att förklara men den ska vara en djupare båge på dig tycker jag,blir snyggare då

2012-12-27 @ 22:55:45
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0